Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Kunne også ha tatt en titt, men gidder ikke mase om pm liksom... Får jo ikke lesere av sånt vel?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Fordi det er noen drittkjærringer her inne som bare må trashe alt Monajenten gjør. Så hun vil kanskje ha litt kontroll på hvilke dib-damer som vet adressen og det forstår jeg veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 fant denne. kan det være denne du ser etter? http://ketolysehverdag.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Nei hun har laget en ny.. får mye oppmerksomhet nå vettu
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg fant den! http://www.limonadedesign.no/
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Det er ikke den, det der er hjemmesiden til firmaet.. Hun har en blogg utenom
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Hvorfor kan du ikke bare spørre henne om du er nysgjerrig? Hvis hun vil gi deg den er det jo greit, og hvis ikke er vel det kanskje greit nok? Mye gale damer her, vet du!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #9 Skrevet 27. oktober 2010 Er det denne? http://landofdreams.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #11 Skrevet 27. oktober 2010 Var ikke disse prisene veldig høye? 7000 spenn for 30 bilder på cd? Det er dyrere en Fame jo!
Monajenten Skrevet 27. oktober 2010 #12 Skrevet 27. oktober 2010 Det er ikke dyrere enn Fame nei. Cd´en Fame har til ca. 4500,- har lavtoppløselige bilder, mens cd´en de har til 10000,- er høytoppløselig slik som bildene jeg leverer ut. På fotostudioet jeg jobber koster det forøvrig 15000,-.... Siden du først var inne på siden, så vil jeg bare si at den ikke er ferdig. Endrer noe på den omtrent hver dag, men den må ligge på rett adresse for å kunne gjøre de endringene jeg jobber med.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #13 Skrevet 27. oktober 2010 Prisene har vel ingenting med om siden er ferdig eller ikke? Greit at det koster 10 000 på Fame, men da får man flere en 30 bilder, man får alle bildene som er tatt. Jeg personlig ville aldri gått til en amatør og betalt så mye penger for det. Har du hatt mange oppdrag?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #14 Skrevet 27. oktober 2010 Prisene har vel ingenting med om siden er ferdig eller ikke? Greit at det koster 10 000 på Fame, men da får man flere en 30 bilder, man får alle bildene som er tatt. Jeg personlig ville aldri gått til en amatør og betalt så mye penger for det. Har du utdannelse innen fotografi? Har du hatt mange oppdrag?
Monajenten Skrevet 27. oktober 2010 #15 Skrevet 27. oktober 2010 Klippet fra Fame sine sider: "Fame HQ (High Quality) DVD inneholder alle digitale bildefiler fra visningspresentasjonen i høy oppløsning (3300*2300 piksler). Bildefilene er ferdig retusjerte og kan forstørres i profesjonell kvalitet i alle størrelser." Du får selvfølgelig ikke alle bildene som er tatt. Mange fotografer tar over 100 bilder, og alle blir ikke gitt ut. Det står her også - alle digitale bildefiler fra visningspresentasjonen. Prisen har ingenting med om siden er ferdig eller ikke nei, jeg ville bare informere om det da det kan være litt kaos der inne. Har egentlig ikke lyst at den skal være på nett før den er ferdig, men sånn er det bare. Har hatt en del oppdrag ja, og flere på vent. Ett sted må man begynne. Takk for tilbakemelding forresten, greit å vite hva andre tenker.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #16 Skrevet 27. oktober 2010 Det er ikke alle som får være med i gjengen til Monajenten
Monajenten Skrevet 27. oktober 2010 #17 Skrevet 27. oktober 2010 Skjønner ikke hva du sikter til her, for jeg har ingen gjeng her inne. Er det noe du lurer på er det bare å spørre! :-) Selv om jeg regner med at dette var ironisk...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #18 Skrevet 27. oktober 2010 Var ikke ironisk.. du kunne jo bare lagt ut linken direkte her inne istedet for å "markere" det ved å dele ut adressen til utvalgte. Synes det var litt smålig. Har ingen ting i mot deg, du er en flott fotograf! Du skjønte vel sikkert selv at adressen kom ut før eller siden?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #19 Skrevet 27. oktober 2010 Det står ingenting om antall bilder, bare at ikke alle bildene kommer med. Naturlig nok, siden ikke alle bildene blir vellykket. Jeg synes uansett at prisene dine var høye siden du er en ukredittert privatperson med lave driftskostnader sammenlignet med Fame som har høye driftskostnader, bedre kvalitet på fotograferingen og har et anerkjent merkenavn.
Monajenten Skrevet 27. oktober 2010 #20 Skrevet 27. oktober 2010 Vet du, i og med at jeg sendte ut pm´er så hadde jeg faktisk trodd at folk hadde såpass respekt at de lot være å legge den ut. Det har ingenting med å være smålig å gjøre, jeg beklager at du tok det sånn, men det føles ikke særlig bra å bli hetset for hver minste lille ting jeg foretar meg, og få høre at absolutt alt er feil med meg og at jeg ikke kan noenting, i tillegg til at jeg er selvopptatt hvis jeg er fornøyd med noe og deler det. Det skjønner du sikkert? Beklager også for at jeg svarte deg frekt, jeg er bare så vant til at folk "hater" meg at jeg går rett i forsvarsposisjon. Linken var heller ikke for utvalgte, jeg sendte pm til alle som spurte i den tråden, og grunnen til at jeg gjorde det sånn var at jeg syns det var greit å sende den til noen som faktisk var interessert. Men jeg skulle tydeligvis latt være. Ellers takker jeg for at du sier at jeg er en flott fotograf. Setter stor pris på det, spesielt nå i startfasen hvor man føler det litt skummelt å satse, og det er lett å tenke at man ikke er flink nok.
Monajenten Skrevet 27. oktober 2010 #21 Skrevet 27. oktober 2010 Du vet jo absolutt ingenting om mine driftskostnader. Utover det takker jeg for innspill!
Monajenten Skrevet 27. oktober 2010 #22 Skrevet 27. oktober 2010 Forøvrig står det også om den cd´en til Fame: "CD-platen vil inneholde mellom 30-60 bildefiler." Så jo, antall er oppgitt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #23 Skrevet 27. oktober 2010 Blir kanskje ikke like mye "hysteri" om du ikke gjør så mye ut av det. Bare legger den ut, enkelt og greit. Det virker bare litt merkelig at du gjør det på denne måten, kanskje det virker litt som om du egentlig er ute etter å skape litt blest? Ikke misforstå meg, kaller deg ikke regelrett en drama queen, bare gjenspeiler hva andre oppfatter utifra det.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #24 Skrevet 27. oktober 2010 Fine bilder og artig firmanavn Monajenten. Har aldri vært noen "fan" av deg tidligere, men dette virket lovende. Håper noen av drømmene dine går i oppfyllelse. Du er en kreativ jente
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #25 Skrevet 27. oktober 2010 ikke la de anonyme rasshøla vinne denna gangen Mona.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå