Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har en venninne som irriterer meg noe så innmari altså.. Hun er her hele dagen, bare spiser, roter og røyker, og gidder ikke rydde opp etter seg. Når leiligheten min er ryddet for kvelden, er det kjempeflott her, men dersom hun er her en halvtime, så står det chips, brus, sjokolade på bordet, rusk kaster hun på golvet, og hun rydder IKKE opp etter seg. Når jeg lager middag, lager jeg ofte middag til oss begge to.. Hun spiser opp alt, lar tallerken stå på bordet, og ber meg hente henne ett glass brus. Iløpet av dagen hun er her, bruker hun 3 tallerker, og 3 glass. Jeg bruker ikke å rydde på dagtid, det bruker jeg alltid å ta på kvelden når datteren min har sovnet, så kan dere tenke dere DET rotet som er her? Jeg holder på å klikke altså.. At det går ann å oppføre seg sånn. Ikke nok med det, men fra klokken 2 til 4, har hun noen programmer på tv hun bare MÅ se, og mens de holder på, så forventer hun at det skal være stilt HER. Jeg har en datter på snart 1 år, hun må nå vel for faen forstå at her ikke er stilt hele tiden? Hun sitter å kjefter og hysjer på datteren min dersom hun lager lyd. Og når datteren min ikke vil være still ( selvsagt ), så sier hun til meg " Gud, for en slitsom unge du har, stakkars deg, osv "... Dersom jeg spør henne om hun ønsker seg noe til middag, tenker jeg kanskje at hun vil ha vanlig middag, som ikke koster for mye, men hun henter frem dyre biffer osv.. Og forlanger at jeg skal betale det. Såklart betaler jeg middagen dersom jeg spør om hun vil ha, men biffer til 400 kr stk? Og hun spiser kanskje to stykker?? Kjenner jeg holder på å klikke nå... Jeg har alltid vært en veldig "tålmodig" person, så jeg har latt dette holde på en stund.. Kan ramse opp myyye mer, men det orker jeg ikke nå..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har egentlig bare to spørsmål: Hvorfor har venninnen din bosatt seg hjemme hos deg, egentlig? Og hvorfor sier du ikke bare "Det passer ikke nå", eller "Du kan komme klokken 18, men klokken 20 må du dra igjen"?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Slå opp! Gjør det slutt! Nok er nok!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Hun røyker inne hos deg mens datteren din er der?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Er du tilbakestående? Ærlig talt! Skaff deg ryggrad, menneske! Er det virkelig MULIG å la seg utnytte så grovt? Dørmatte!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 HI her. Nei, hun røyker ikke inne, røyker ute på verandaen. Nei, vil ikke "slå" opp med henne, vi har bare hverandre sant. Dette er ikke nok til at jeg dumper henne som venn. MÅ bare si en ting! Hun står hele dagen og sier ****, du burde egentlig skamme deg litt, siden du røykte så mye under svangerskapet ( Ja, jeg var en av de som røykte )! Jeg røykte ikke mye, mens hun, hun røyker 10 sigaretter før klokken er 1 på formiddagen, og hun er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå