Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Tok ut spiralen for ett par uker siden, og har hatt sex ett par ganger etter det. Nå er jeg ekstremt sliten og trett hele tiden, småkvalm på morgenene, og så strammer det på magen (kjennes ut som jeg har på ett stramt belte), og puppene er ømme. Men om jeg er gravid, så er det vel litt tidlig å få symptomer på det?? Er litt nysgjerrig, men så vil jeg vente ei stund til for å teste meg, for blir så skuffet om jeg ikke er gravid om jeg har forhåpninger på det ;-) , tenker jo egentlig at symptomene kommer pga at jeg "leter" etter de!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Om jeg er ca ei uke på vei, finner legen ut det da? Blir en graviditetstest positiv så tidlig? Skal til legen i morgen, og er litt spent på om jeg får vite noe da.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Ikke for å ta motet fra deg, men tviler på at du er gravid. Men hallo.. Det er jo umulig å svare på egentlig også. Om det bare er 2 uker siden du tok ut spiralen har vel ikke mensen kommet tilbake enda? Kanskje kom eggløsningen fort, å at du har blitt gravid med en gang. Men tviler på at det evt. slår ut på noen test allerede. Det er vel 3 dager før forventet mens man kan ta test. Men uansett, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Takk for svar :-) Jeg også tenker at det er "for tidlig" til å bli gravid ennå, men tiden får vise om og evt når jeg blir det da ;-) Hadde mensen rett etter jeg tok ut spiralen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå