Gå til innhold

Andre her inne med høy utdannelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er nok ikke meg. Der burker jeg mitt virkelige navn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykepleier, og mener at min utdannelse (bachelor +videreutdanning) er nærmere master enn grunnskole, ja.

Jeg sa ikke jeg sidestilte sykepleier og lektor, jeg kommenterte at du sidestilte bachelor med ungdomsskolen. Synes det sier litt om selvgodheten din.

Skrevet

Det er sjelden jeg ser så selvgode innlegg, og det tilsynelatende helt uten grunn. Godt jobbet, jeg er imponert :)

Skrevet

Jeg har mange år i livets skole.Den er veldig nyttig. Hehe

Skrevet

Det er jo det fine her inne! Her kan vi være selvgode, skrytende, barnslige, provoserende etc etc. Er vi ikke enige i at det er det som er moro? Og alltid tar noen agnet og blir provoserte. Tror ikke bare det er jeg som synes det er gøy! De seriøse diskusjonene kan man jo ta "in real life".

HI

Skrevet

Vi er flere som setter pris på hønsehjerner.

Sånne som deg for eksempel, dette Innlegget er vel dagens latter for mange av oss...

Skrevet

Hehe, bra kommentar stjernen! "setter pris på hønsehjerner" Hohoho:)

Skrevet

Joda, jeg trakk på smilebåndet :)

Skrevet

Jeg tror du er dib troll som har vært her lenge, men fått for lite oppmerksomhet.. Så derfor "skryter" du på deg høyere utdannelse og later som du ikke eier sosiale antenner, nettopp fordi du vet at dibere setter sosiale antenner høyere enn utdannelse...

Så da fikk du endelig oppmerksomheten din :)

Skrevet

Nei, nei, nei, du har misforstått anonymforum! Her setter vi mest pris på folk uten sosiale antenner! Og liker å være hønsehjerne her inne! Gjør ikke dere?

Forøvrig mitt første innlegg, men skal si det smalt :-) Føler jeg har lært av de beste :-)

HI

Skrevet

Du er altså den snørrete ungen som sparker de andre i skinnleggen for å oppnå kontakt, og som de andre barna kun inviterer i bursdagsselskapet sitt fordi foreldrene pisker igjennom prinsippet om at alle skal inkluderes?

Skrevet

Juridisk embedseksamen, og en noen andre smpfag på 5-10 vekttall.

Skrevet

Mulig dette er for å provosere, og det har du jo klart. Men jeg blir litt sur når du legger sykepleierere under kategori ingen/lavutdannelse. Vi har jo mins 3 år på høyskole! Dessuten er det en utdannelse som ofte er vanskelig å komme inn på,-altså er studentene ofte "flinke" folk med høye karakterer fra videregående. Da jeg utdannet meg for 15 år siden var snittet på min skole godt over 5.

En annen ting er at sykepleiere har mye ansvar på jobb, over liv og død faktisk. Dessuten har mange sykepleiere videreutdanning, personlig har jeg 2 års videreutdanning,altså 5 år på høyskole. Mange sykepleiere har jo også vært og snust på andre utdannelser og yrker i tillegg.

Til sist vil jeg nevne at på min arbeidsplass er det en sykepleier som er administrativ leder. Sykepleiere er ofte ledere!

Skrevet

hihihi... råflirte meg gjennom hele tråden... godt jobba ;) Er også blitt helt hekta på bim, av samme grunn som deg. Men har desverre bare 5,5 år på universitetet ;)

Skrevet

Jeg er siviløkonom, mener det regnes som høyere utdannelse, selv om det ikke er 6 år +

:-)

Skrevet

Jeg har studert i ca seks år.

Har pådratt meg en bachelor, et grunnfag og altfor mye livserfaring:)

Skrevet

Jada, her er flere høyt utdannede. Enig i at det er veldig moro og lærerikt å få servert tanker og meninger som man ikke hører så ofte uttrykt i virkeligheten. Veldig underholdende.

Og alltid spennende å forestille seg hva slags person som sier det ene eller det andre. Her kan det jo være hjemmeværende flerebarnsmødre og yrkesaktive enbarnsmødre, enslige mødre, unge mødre, eldre...osv. Det jeg mest av alt har lært er at det ikke er noen fasit, vi lever alle ulike liv og tar ulike beslutninger, men alle vil det beste for sine barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...