Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Er det kun våre barn som ikke får en gave hver dag i hele advent? Synest egentlig det er litt vel mye, både tida til å finne gaver, og pakke dem inn, så vel som pengene, og ikke minst alt dritet av viskelær, hårstrikker, og all mulig dritt som skal flyte rundt i huset etterpå. Litt sånn miljøsvin tendenser tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Ja det er bare dine barn. Resten av de 1 000 000 sjokoldekalenderene som selgest rundt omkring er bare til pynt
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 kommer ann på hva du har tid og ressurser til. om du ikke vil gi "drittgaver" kan du jo gi små lapper med aktiviteter (baking, turgåring, juleverksted, lesestund, kakao), kanskje en liten sjokolade og kanskje spre et brett med lego som kan bygges ferdig på julaften. mammaen min var iallefall veldig flink til å ordne veldig kreative og fine adventspakker.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er oppvokstmed twist o.l. på hjemmebrodert kalender, og ønsker at barna mine skal få det samme. Det barnet jeg har i hus nå (28 år) får greie seg med sjokokalender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå