snart40 Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 De siste dagene har jeg sett på serien som heter Sykehuset på TV3. Hvorfor begynner jeg å gråte når vi får følge ei gravid kvinne som må ta keisersnitt og tiden både før og etter? jeg er selv gravid i uke 33.
Billie Jean Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Tror du skrev svaret selv:) Gravid i uke 33? Får vel åpnere tårekanaler av det;)
Isola&Lille+julegave Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har aldri grått av sånne ting heller før jeg ble gravid. Og nå.... Gråter hver gang en unge blir født på sykehuset!!! Herlighet....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå