Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Katten min er egentlig superkosete og vil være hos meg så mye som mulig. Igår lå han bare i gangen og ville ikke kose, han maler heller ikke som han alltid gjør. Idag fant jeg han ikke før nå ikveld liggende under et hjørnebord, der hadde han tisset og lå oppi tisset. tok han på fanget mitt, men han ville ikke kose, la seg på gulvet. Virker som at han er syk ( jeg skal ringe dyrlege imorgen, men hva kan dette være da?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Nyrestein eller urinveisinnfeksjon, sansynligvis.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Ikke godt å si hva det kan være. Nyreproblemer ligger faktisk på 2 plass på lista over hva som tar livet av flest katter.. rett etter påkjørsel. Det er hovedsaklig på grunn av saltinnholdet i butikkmaten. Katter tåler det dårlig. Og hvis den spiser menneskemat som også inneholder mer salt enn katten har godt av. Men det at katten ligger i tisset sitt vil jeg si at er et sikkert tegn på at den er syk Håper dette ordner seg og at katten blir frisk igjen! Lykke til hos dyrlegen i morgen!!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Kan den ha tannsten? Pusen vår ble kjempedårlig av det og oppførte seg akkurat som du sier. Kanskje han har smerter? Ta en tur til dyrlegen, ja, så finner du ut av det. God bedring til pus:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 ok, takk. han spiser bare tørrfor fra dyrebutikken, aldri noe annet.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Det er det tørrforet jeg mener Friskies, wiskas og sånt er drittmat for katter. Skjønner ikke at det er lov til å selge det Anbefaler å invistere i ordentlig mat kjøpt på en dyrebutikk/klinikk. Det er forskjellig å velge mellom. Pro Plan, Royal Canin, hills osv. Det virker kanskje dyrt men den maten er så godt sammensatt av hva den trenger ernæringsmessig at den trenger ikke samme mengden som den gjør av det andre foret. Så det blir faktisk ikke så mye dyrere Håper det ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Tror du leste feil nå...han får bare tørrfor fra DYREBUTIKK, han bruker Iams.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #8 Skrevet 27. oktober 2010 Sorry leste helt feil! Beklager! Er litt trøtt her og må nok finne senga
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #10 Skrevet 27. oktober 2010 Mulig det er jeg som erv hysterisk men jeg ville ringt dyrlegevakta NÅ. Det skal MYE til før en katt slutter å male og kose. Han har antagelig kjempevondt, jeg ville ikke ventet til i morgen. Ring dem ihvertfall og fortell om symptomene og hør hva de sier! God bedring til pusen din!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #12 Skrevet 27. oktober 2010 tror det er maaaange mil til dyrlegevakt fra her vi bor. og jeg er alene hjemme med 2 barn. ingen familie i nærheten heller.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #13 Skrevet 27. oktober 2010 Hvor gammel er katten din da, og hvelket kjønn?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #14 Skrevet 27. oktober 2010 6 mnd, hannkatt. han piper ikke, prøver å klemme å ta litt på han og han klager ikke, men han bryr seg liksom ikke heller.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #15 Skrevet 27. oktober 2010 Jammen ring dem ihvertfall, kanskje de kan hjelpe deg med noen råd over telefon.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #16 Skrevet 27. oktober 2010 Når katter "tisser på seg" så er det et tegn på at det er noe alvorlig galt han er jo veldig ung da.... han er ikke nylig kastrert da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå