Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Og så lurer jeg på om man må vise overgangsbilletten til busssjåføren eller om jeg kan gå inn bak? Hilsen en buss-tilbakestående
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 det kommer ann på hvor du er og om du skal reise flere soner med den andre bussen enn hva du betalte på den første. her i stavanger på du fortelle den første sjåføren helt hvor du skal (selv om det ikke er på hans rute) og du betaler for hele reisen. om du ikke gjør dette kan en grinete bussjåfør nekte deg overgang og be deg betale for en helt ny billett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå