Gå til innhold

Har vært røykfri i 2 uker!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at alt av smaker forandrer seg så fort. syntes alt jeg likte før smaler piss nå og jeg har ikke et bredt utvalg i matveien. Spiste middag i dag jeg vanligvis elsker men det smakte rett å slett ikke så forbanna godt nå! Er i tillegg så røyksugen at jeg lurer på om det er vært å slutte i det hele tatt. Vet det er best å slutte så orker ikke tenke så mye på den saken og blir ikke å starte på han igjen selv om det frister! Men jeg vil at ting skal smake godt igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: SÅ FLINK DU ER! Jeg klapper og neier og bukker, gratulerer med røykfriheten!

Det er vanlig at smaksløkene går litt bananas etter røykeslutt, men ofte går det over. Noen finner seg andre ting de kan spise/drikke, mens noen får igjen smakene sine etter hvert :o)

Skrevet

KJEMPE APPLAUS!!!! Synes du er flink jeg, stå på. Så normaliserer smaken seg etterhvert. Det er jo nå smaksansen din kommer tilbake og luktesansen kommer tilbake. Snart kjenner du hvor en sneip faktisk stinker. ;) STÅ PÅ!!!

Skrevet

Hvis dette er smakssansen min så suger dette skikkelig. Sorry språket men røyksuget mitt tar ovehrånd her!

Skrevet

Ikke la røyksuget ta overhånd når du har klart to uker! :)

Er bare på dag to jeg, men skal klare det denne gangen og :) Sluttet forrige gang jeg var gravid, og denne babyen fortjener ikke noe mindre bra start enn datteren min :)

Stå på videre istedet!

Skrevet

å jeg er så grusomt sint nå at jeg kunne heller vært på krangleforum å startet en idiotisk diskusjon uten mål og mening! Før det første burde jeg ikke sitte på et gravidforum selv om dette også er DIB for jeg har så lyst på barn og liker rett å slett ikke gravide nå om dagene. Aner dere hvor heldige dere er.

Seriøst, jeg kommer snart til å bli sperret inne. knurrer hver gang noen sier noe til meg!

Føler meg som et sirkusdyr!

Skrevet

Så bra!! Det blir bedre etterhvert.

Jeg har vært røykfri i 9 uker nå, men i motsetning til deg syns jeg alt smaker mye bedre enn det gjorde før!

Jeg har lagt på meg 10 kilo, men heller det ;-)

Lykke til videre, dette klarer du!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...