Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg mister snart håpet jeg nå... Skal det aldri skje noe???? Eggeløsninga mi er super, sier gynekologen, så nå skal gubben til testing. Om 2 uker... Mistet alt håp jeg nå... :'(
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 5 pp er ikke så mye da! Forstår at det føles ekkelt, men ikke gi opp håp! Vi "prøvde" ikke selv, men sluttet med prevansjon i slutten av januar. Jeg trodde jeg var gravid i mai, for da var mensen 2 uker sen, men neida. Og siden jeg allerde hadde hatt en sen mensen så synes jeg det ikke var så rart at neste mensen heller ikke kom.... men etter en måned forsinkelse sa ektemann "nei nå får vi teste deg" og ojsann.. der var det to røde streker gitt! Bare ta det helt med ro, du kan prøve i et helt år uten at det helt funker og det trenger ikke bety noe som helst. Prøv bare å slapp av og kos deg med prøvingen, du!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg klarer ikke kose meg med prøvinga... Gubben tenner meg ikke lenger Men er nok fordi jeg er lei bare... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå