Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Jenta mi er blitt så stor at hun må få adventskalender! Hvordan julekalender har dere brukt til deres små? Syns de på butikkene har så små lommer/luker til å legge gaver i. Det er jo ikke plass til en tyggegummi en gang Noen som har oppskrift på hjemmelaget julekalender?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Dette lurer jeg også på. Vil gjerne også ha tips til hva jeg kan putte i kalenderen og julestrømpa til ei jente som er nesten 1 1/2 år rundt juletider
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg må ærlig innrømme at jeg er 24 og mamma enda langer meg kalender! Hun sydde/broderte en greie med små ringer der hun henger innpakkede gaver, og på denne måten kan man ha ganske store gaver altså! Om gavene er veldig store ligger de vanligvis under kalenderen. Sånt skjer bare på spesielle dager.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 I fjor måtte jeg dele da. For jeg hadde giftet meg, så mannen fikk annenhver dag... I år tror jeg KANSKJE vi får... men det blir nok siste året siden vi har en mini i vente til neste år.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Haha, det er lov å håpe at det fortsetter:-D Mamma spurte forsiktig om jeg hadde tenkt å lage kalender til sønnen min når han var et halvt år og når jeg sa at jeg hadde tenkt å vente til året etter, så sa hun at hun skulle lage kalender et siste år. Nå er han 3år og jeg regner med at det dukker opp en kalender i år også, som i fjor og året før det igjen... Jeg tror trikset for å få henne til å fortsette var at vi begynte å lage kalender til henne også:-)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Er det ikke litt tidlig å lage kalender til en som er et og et halvt år? Min lille er 18 mnd i desember, vet ikke helt om han kommer til å skjønne greia?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er akkurat ferdig å brodere kalenderen til snuppa nå Gleder meg til å kjøpe små ting å pakke inn til å henge på. Hun kommer til å bli så begeistret )))) Regner med det blir en del småting av snop, f eks en liten sjokolade, to jordbærfisker (smågodt), en kjærlighet, pez-refill - sånn i den retningen, og noen ting. F eks julekopp, noe julepynt, kanskje en dvd på julaften, hårstrikk osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå