Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Ja, jeg vet, det er helt forferdelig å si noe sånt, men jeg kan rett og slett ikke fordra den gutten! Han er så usmakelig at det halve kunne vært nok! Sånn, godt å få det ut...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Det er lov til å ikke ha gode følelser for noen, men som stemor er du nødt til å forholde deg til ham på en voksen måte. Dvs. at du ikke må la dette komme til uttrykk overfor ham.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg vet... Men han er så ille at jeg vurderer å gå fra gubben... HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Bare få det ut her du ) Godt å få det ut her, så det ikke renner over når gutten er tilstede ;D Det er nok ikke så enkelt å måtte forholde seg så nært til andres barn. Barn en ikke har oppdratt selv. Du har all min sympati. Håper du klarer å forholde deg litt nøytral, så ikke gutten føler at du ikke kan fordra ham. Snakk med mannen din om det, sånn at han kan hjelpe til å få gutten til å jenke seg litt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Nei, det er ikke slik at man automatisk liker familiemedlemmene til den man elsker. Bare se hvor mange det er som ikke liker sin svigermor.....og de er jo akkurat like nær familie til mannen som barna hans er. Snakke med mannen din om det, få orden på ting, ha gjerne en tredjepart tilstede. Familiekontoret i kommunen, mekling når dere går fra hverandre, om dere selv har barn sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå