Super-Mish Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Høyesterett har slått fast at overvektige har krav på et gratis ekstrasete, WTF?! Blir så oppgitt over den fullstendig ukritiske holdningen til fedmeproblematikken, det handler liksom mer om politisk korrekthet enn om å "tvinge" folk til å ta ansvar for sin egen helse. Og med "tvinge" mener jeg å for eksempel kreve at de selv betaler for det ekstra flysetet sitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå