Gå til innhold

Bailine, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har prøvd Bailine: Hvor mange behandlinger måtte dere ha før dere fikk (evt) ønskede resultater? Og etterpå: Hvor ofte må dere gå for å vedlikeholde resultatene?

(Ja, jeg vet det finnes billigere og sikkert "sunnere" måter å trene på, men nå vil jeg altså prøve noe nytt.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde 10 behandlinger. Men fikk ikke øsnsket effekt, rett og slett forde jeg syntes det var så smertefult at jeg ikke greide ha på nok styrke.

Det var en sann lidelse.

Skrevet

Huff da. Kan jeg spørre deg om hvor du gikk hen, eller blir det hipp som happ hvilken salong man går til (tenker at noen kanskje er mer erfarne enn andre, og vet bedre hva man trenger/ikke trenger)?

Skrevet

Henne jeg gikk hos hadde drevet på lenge, men det er jo en masse ledninger som festes rundt omkring på kroppen, å jeg vil tro det er litt hips om happ. Maskinene er jo det samme.

Men nå er det noen år siden jeg gikk da, så ting kan være forandrert.

Gikk i Molde.

Skrevet

Må legge til at hun ikke hadde møtt noen andre som syntes det var såååå vondt som meg da.

Sa hun.

Skrevet

Etter 10 behandlinger var alt fettet og skinnet på magen stramt :D Jeg går 2 ganger i måndene nå,men da må su spsier magert hvis du skal oppnå disse resultatene! men jeg er knall fornøyd :D Hadde aldri klart å trent meg til magen jeg ha nå selv (og jeg trodde jeg måtte under kniven)

og aldri hatt så faste bein og rompe :D

Det er vondt i begynnelsen men du kan selv justere styrken når du ligger der selv!

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd! Tok det først for noen år siden etter mitt første barn ble født. Begynte igjen nå, ble veid og målt idag etter å ha tatt 20 behandlinger. Har gått ned 52 cm (!!!) samlet sett, og 2,5 kg. Er veldig fornøyd og godt igang med å nå målet mitt!! Jeg har ikke endret veldig på kosten, prøver å være flink med ikke å spise dårlige karbohydrater som godterier og hvitt brød, men spiser grovt brød ol.

De anbefaler 2 ganger i uka til resultatet du ønsker er oppnådd, og etter det en dag i uka eller annenhver uke for å vedlikeholde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...