Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 jeg er førstegangsfødende, 19+3. for det første, jeg har lenge ønsket å bli gravid. men når jeg først ble det klarer jeg ikke helt å glede meg. jeg føler INGENTING. hva betyr dette? jeg føler meg helt tom innvendig. igår var vi på ultralyd og fikk vite at alt var bra med barnet. fikk også vite at det var en liten prinsesse i magen. og jeg tok meg selv i å føle meg litt skuffet.. men jeg er jo ikke det. er bare det at jeg har gått med en følelse av at det har vært en gutt. jeg skjønner ikke hva som skjer med meg.. noen med liknende erfaringer eller som har noen råd? hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Gratulerer !! SLAPP AV !! Ta tiden til hjelp ! ) Begynn å tenke litt på jentenavn, så får du et mer "personlig" forhold til trulta i magen. Stikk ut på butikkene og kjøp noe søtt og rosa.. ) Husk at alt er nytt og uvant for deg, så jeg gjentar; slapp av !! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå