Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Hvilken er kjeks er sunnest tror dere? Er Kornmo grei? Mener ikke at han skal få spise mengder av det.. Men f.eks til barnetv eller etter barnehagen og sånn
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Kornmo inneholder: Karbohydrater:67 g Sukker: 14 g Kostfiber: 6 g Mettet fett: 5,5 g Kalorier: 420 Altså endel sukker, fett og kalorier, men ikke blant de verste. Pluss for at den inneholder en del fiber. Fullkorn speltkjeks er nok av de sunneste kjeksene
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Takk for svar Her går alt ned bare det heter kjeks. Så da kjøper jeg det neste gang jeg er i butikken
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 vi bruker "grove" bokstavkjeks (sånne i en eske som kan brukes som bil etterpå). Det er veldig stas med kjeksene og det å kjenne igjen bokstavene. Har et par med seg i matboksen i barnehagen nesten hver dag og så vidt jeg skjønner snakker de om hvilke bokstaver hun har med i dag. Ellers så er smoothies en fin ting å bruke til kveldskos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå