blond Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg trenger nye ullgensere som er tynne og fine, men hvor finner jeg det?
Fizzymed2små Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er veldig fornøyd med Kari Traa
blond Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2010 .. men hun selger vel bare undertøy, skjerf og luer?
Full house Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Kari Traa har ulltøy også. Men det er slettes ikke tynt. Det er litt tyngre ull, på en måte. Jeg liker den, men til innekosebruk. Ute, og under annet tøy foretrekker jeg Devold.
Gjest irismor Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Devold!! Glimrende til vanlig bruk og enda bedre å ha under jaktdressen på jakt. =o)
lille sprelle Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 til turbruk bruker jeg kari traa og aclima ev janus (er du under 1,70 får du i barnestørrelser og det er billigere) t-skjorter - der synes jeg devold sine er fine. På bl.a. bogerud har de noen ull/silkeblandingst-skjorter og langermede med pen hals til å ha under f.eks. en dressjakke e.l.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg liker tom og trine! Selv jeg som er en stor dame kan fint bruke den største barnestørrelsen. Ellers er både devold og janus bra.
Gjest Skrevet 27. oktober 2010 #8 Skrevet 27. oktober 2010 Bruker t-skjorter fra Devold eller Janus, men sjelden det trengs, da. Bruker veldig mye bomull til meg selv, men så har jeg innendørs jobb. ;-) Da blir det helst en t-skjorte eller en singlet under en fleecegenser eller skjorte.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 27. oktober 2010 #9 Skrevet 27. oktober 2010 Er veldig fornøyd med Devold :-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 27. oktober 2010 #10 Skrevet 27. oktober 2010 Sverger til Devold. Jeg har også Kari Traa, og det er forsåvidt greit det også. Syns bare klærne forandrer form etter noen få vask, selv om jeg vasker på ullprogram og med milo. Jeg har absolutt ingenting å utsette på Devold. Det holder meg god og varm når det er iskaldt, men kan fint brukes når det ikke er så kaldt heller. Kvaliteten er god og det er utrolig behagelig å ha på
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 27. oktober 2010 #11 Skrevet 27. oktober 2010 ...minuset er at Devold kanskje ikke har så fint og stilig design som mye av det andre ullundertøyet... Der er nok Kari Traa MYE bedre. Syns ikke det ser så aller verst ut det Ulvang-undertøyet som de bruker i 71 grader nord, de med striper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå