lionking Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Nå har det seg sånn at sambo er bortreist i store deler av året pga. jobb. Det klaffer så dårlig, at jeg har eggløsning en gang da han er hjemme, og to ganger da han ikke er det. Eggløsning skjer en uke etter han har dratt, og rett før han kommer hjem - hver gang.. Så vi har altså to sjanser til for å få en 2011-baby; Nå i november (termin i juli), og i februar (termin i oktober). Det høres kanskje dumt ut, men jeg vurderer å ta noen p-piller i desember slik at mensen blir noen dager forskyvet (kanskje 10 piller?), så eggeløsning dermed også blir forskyvet slik at vi får to sjanser hver prøveperiode Eller finnes det noen andre piller som kan forskyve mensen litt? Takker for alle svar!
AlmaN Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Kinkig problem det der, men jeg er ikke særlig tilhenger av å ta p-piller rett før en skal bli gravid. Jeg ville helst være rimelig fri for kunstige tilsetningsstoffer før jeg ble gravid for å si det sånn. Det hender vel at fruktbarheten blir dårligere over lengre tid etter inntak av p-piller også. Det spørs vel litt hvor gammel du er og om fruktbarhetene er på topp eller synkende. Nei dette må du høre med legen om. Jeg vet ikke om det fins noen mildere piller en kan ta.
lionking Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2010 Dytter i håp om flere svar. Noen som har erfaring med primolut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå