Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Denne uka har jeg fått skikkelig kink i nakken som går nedover skulderen og ryggen. har også vondt i kneet som er litt håvent. Og siste uka har jeg hatt diarre og løper på do hele tiden, det gir seg ikke. jeg går hjemme hele dagene, er arbeidsledig. Har vært alene med barna på ettermiddagen. legger meg ca kl 23 og sover til 6-7, leverer unga i barnehagen, spiser frokost og sover frem til kl 13, like sliten, trøtt hele tiden. Griner flere ganger om dagen, enten for triste filleting på tv eller ikke for noenting. Gjør ikke en dritt her hjemme og huset ser ikke ut. Tar meg sammen på ettermiddagen, henter barna, lager mat osv. legger de og sitter på sofaen resten av kvelden. Blir gal av hele situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Ta deg en tur til en kiropraktor..... Smerter kan føre til mye av det du beskriver her...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Litt vondter her og der er ikke uvanlig.Vet ikke hvordan du ligger/sitter hele dagen, men uansett stilling er kroppen veldig lite glad i å bare være rolig. Varer det veldig lenge eller øker på mye kan du vurdere lege, men jeg tror ikke at dette er noe du egentlig trenger behandling for. Spis sunt og regelmessig selv om du er deppa. Kom deg ut av huset, for å gå tur, besøke en venn (du kjenner vel NOEN andre som er hjmme?), gå på biblioteket, hva som helst. Det høres skikkelig stusselig ut å være deg nå. Vet hvordan du har det. Vanskelig å være arbeidsledig lenge. Håper det ordner seg for deg.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Vel, hvis du ikke er deprimert allerede, så er du hvert fall på god vei hvis du lar situasjonen fortsette! Det er ikke greit å ha det slik. Diare og kink vil sannsynligvis gå over, sikkert knevondten også, men ellers krever situasjonen at du tar tak i den umiddelbart. Vil foreslå at du kommer deg ut av huset. Du trenger frisk luft. Hva med å gå en tur med ei venninne? Låne en hund? Ha et fast tidspunkt der du leter etter jobb? Etter hvert vil du få litt mer overskudd. Kan du spørre noen om hjelp til å få ryddet/vasket litt?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Du sover for mye! Lag deg et dagsprogram og følg det! (husarbeid, trening osv) Det er jobben din - i tillegg til å søke jobber! Det første du beskriver kan fortjene en tur til kiropraktor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå