Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Noen som har DS til sin treåring her? Jenta vår blir tre og vi har ikke peiling hva vi skal kjøpe - hun interesserer seg ikke for dukker eller andre leker, men DSen til storebror liker hun veldig godt. Kanskje mest fordi hun egenlig ikke får låne den. Lurer på å kjøpe en sånn til henne, enkleste versjon da. Noen andre med små barn som har DS?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 vi ventet til vår var 5 år før han fikk sin. litt fordi han skulle ønske seg det veldig samt at en 3 åring kanskje kan leke med litt andre ting en liten stund til?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Min 3 åring har en , dette er fordi jeg hadde en som ikke ble brukt. Hun spiller peppa gris spill på den og klarer det. Men ho får bare bruke den på lørdags/søndagsmorgener. Men en 3 åring utvikler seg stort. jenta mi er snart 3,5 år og det siste halvåret har hun plutselig begynt å leke ordentlig med dukker(babyer), togbane og blitt veldig opptatt av tegning og andre pussleting. Hun har også fått interesse for lottospill og andre enkle spill. Poenget mitt er at hun vil nok utvikle en masse nye interesser for leker framover og det er ikke lurt å fjerne den utviklingen med å la henne spille masse. Og skal du først kjøpe et spill ville jeg foreslå at du heller kjøper v.smile som er beregnet fra 3 år og tåler en del mer en en Ds gjør. For en 3 åring forstår ikke dette med å være forsiktig med den, og glemmer også fort at mamma har sagt at du ikke må slippe i gulvet også videre.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Vår mellomste fikk når han var 3 år og noen mnd gammel (til jul, ble 3 i sept). Storebroren fikk til 5 årsdagen sin, og 3 åringen fattet fort interesse og ville også spille - og klarte det utmerket godt. Nå er minstegutten 3,5 år til jul og fr antagelig DS. Han har vært litt tregere der med å forstå prinsippet, men nå fikk han låne ene sist uke og klarte seg tålig bra da. Han ønsker seg det veldig. Om din 3 åring låner broren sin og klarer å spille litt, så ser jeg ikke problemet. 3 åringer klarer mye de, og det er jo foreldrene som passer på hvor mye de bruker dem. Er jo ikke sånn at de får spille masse hver dag selv om de har en ;-) ( i hvertfall ikke hos oss)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå