Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har tenkt å komme meg ut i jobb igjen. Og lurte på telefonsalg? Hvordan er det å lykkes, går det an eller er det bare noen få? Tar det tid før man tjener penger?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Broren min var telefonselger og var veldig flink til det. Han begynte å tjene penger med en gang, da han virkelig har talent for salg. Selv tjente jeg skjeldent mer enn den utrolig lave timelønna den korte perioden jeg drev med det:) Ikke alle lykkes, nei.... Ikke ta en slik jobb hvis du er følsom for drittslenging. Folk tror ofte at vanlige regler for mellommenneskelig respekt ikke gjelder tlfselgere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå