Snart 4 barns mor.... Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har gått på p-piller i snart 5 år. (yasmin 28) Jeg startet på brettet som normalt en mandag. (uke 1 av brettet) I uke 2 fikk jeg mesen. Noe jeg ikke skulle ha før i uke 4 av brettet. Jeg blødde nesten hele uke 2 , og hadde et opphold i uke 3 og 4. Nå har jeg startet på neste brett. (uke 2) og har ikke sett mensen min siden den gang. Har flere opplevd det samme??? Jeg vet ikke om jeg tørr å ta en test heller... hehe Huff enn om den er positiv?? Jeg har 3 fine barn og er veldig fornøyd med det. Men selfølgelig vil jeg heller ikke ta abort om jeg er gravid nå... huff..... vanskelig dette... Har hørt noen har opplevd og hadd "mellomblødninger" men ikke så lenge som ei uke og de har fått den vanlige mensen.... HVA SKJER???
Ziz Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Slikt skjer Man kan få mellomblødninger, og uregelmessigheter inne imellom, og de kan komme som kastet på en. Det er ikke dermed sagt det er noe galt, men så klart...-er du i tvil, så ta en test. Da får du i alle fall roet deg ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå