Gå til innhold

Hva synes DU er mest vanlig? Ang pynting av bord/servering

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten diskusjon her hjemme.

Hva er mest vanlig i middels store dåpsselskap/bryllypsfeiring. Se for deg dette. To store bord med 10 personer på hvert. Er det da vanlig å sette brusflasker på ene enden av bordet, eller ville du satt brus på kjøkkenet slik at folk måtte gå for å hente brus selv?

Hvordan pleier du å gjøre dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville satt de på kjøkkenet. Evt. i små "klaser" slik som det gjerne er i bufeer på hotell.

Skrevet

Jeg liker ikke brusflasker på bordet, og pleier å sette dette sammen med maten hvis det er buffet/koldtbord.

Skrevet

Hvis du ikke har noen til å servere ville jeg satt det for seg selv, blir rotete og kronglete og skulle drive å sende ting rundt. Nøytrale vannkarafler ville jeg evt ha satt på bordet.

Skrevet

Da ville jeg kjøpt små brusflasker og satt i små klaser på bordene etter at bordene først var blitt vist frem uten brusen på. Altså satt frem brusen like før man satte seg ti bords, eller etterpå.

Skrevet

Ville aldri gjort noe av det du foreslår!

Alltid når vi har middagsgjester står drikke på et sidebord og jeg som vertinne,( eller i større selskaper, en jeg har bedt om hjelp til servering),) fyller på drikke til gjestene etterhvert.

Skrevet

Jeg synes det er greit å sette ut i klaser på bordet, men da bør du ha 0,33 l. eller maks 0,5 litere. Større flasker er lite dekorativt.

Skrevet

Flasker har ingenting på bordet å gjøre. Men det er nå anonyme meg med tøyservietter og linduk fra en annen tråd her... Jeg er kanskje litt "strengere" enn de fleste?

Skrevet

Enig med anonym 14.45

Ellers kan de stå på gulvet, ved et bordben.

Skrevet

Ville kjøpt små flasker og sett i klynger på bordet, gjerne saman med ein vannkaraffel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...