Gå til innhold

tror jeg våger å komme inn her..


mamMa1 til 2 +1 passasjer:)

Anbefalte innlegg

hei alle gravide damer..

 

jeg har IKM i morgen ,tok en test idag tidlig (ikke første morgen urin..da jeg tisset på do kl 5 og var kjempe trøtt..) var en cb test..kom opp et kryss etter 2-3 min..men det var veldig svakt..men skimter en strek der bak..så tror jeg kan juble forsiktig..å si jeg kommer inn her etterhvert..skal teste på fredag om ikke tr kommer i morgen..da vi skal på vennetur til helgen, og jeg må vite om jeg kan nyte alkohol eller ikke..

 

men hvis d nå stemmer..som jeg også tror da jeg har hyppig vannlatning (da også på natt som jeg aldri har til vanlig..) osv av symptom..så får jeg termin her inne 9 juli 2011..dvs. bursdagen til min kjære datter...spennende å se..:S

 

ha en fin dag!.så håper jeg vi ses mer ...etterhvert...kommer inn med ny oppdatering etter helgen.

 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jupp da var digital testen tatt og gravid lyser mot meg..og d med jubel og glede, for dette barnet var planlagt!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så likt meg! jeg hadde den tyyyyneste streke på lørdag morgen:) kjøpte meg en digital cb i morges og der stod d klart og tydelig GRAVID :D

gratulerer til oss begge;) da vil termin være den 14juli..dagen før bursdagen til pia vår:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åg, gratulere til deg også :)

spennende tid. jeg spottet litt etter den første testen ble derfor litt usikker på om jeg hadde en sa eller kjemisk graviditet..men neida den var positiv..og trøttheten og kvalmen har kommet i hus , men bedre det enn TR:)

 

jenta mi på 3 år blir 4 den 9 juli..d er min termin :S spennende å se om UL terminen blir forandret..ellers blir d veldig nært jenta våres bursdag også. fin måned å ha bursdag på da..;)

 

lykke til,.kommer til å huske deg godt her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...