PrettyPink Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Noen som har noen erfaring fra slike maskiner?? Vurderer å kjøpe sen slik i bursdagpresang til min man som har bursdag i morgen, men drikker selv ikke kaffe så jeg trenger tips fra noen som liker kaffe. Hvilke maskin bør man kjøpe??
meg & to små vampyrer Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Vi har en Nespresso Citiz & milk. Vi liker den veldig godt. Men den er dyr og kapslene koster mellom 3 og 4 kroner per kopp... Men, i motsetning til andre espressomaskiner jeg har hatt, så bruker vi denne fordi den er så enkel...
3snuppeliner Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg holder og en knapp på Nespresso. Fantastisk god kaffe i en fei=:-) Kapsler bestilles enkelt på nett og kommer raskt på Posten..
Skåpmusa Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Har dolce gusto maskin og er kjempefornøyd. Billig maskin (dyre kapsler, 45 kr for 16 stk). Veier opp at du får alle mulige kapsler til feks cafe latte, espresso, vanlig kaffe osv.... og så får du kapslene i butikk ( bl.a REMA 1000) det er veldig kjekt! Anbefales!!!
NormaJean Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg elsker vår Nespresso maskin. Vi har den citiz med melkeskummer. Genial! Jeg drakk ikke kaffe før, men den er så god at jeg nå koser meg med feks en latte eller cappucino på morgenen;) Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå