Gå til innhold

Mister besinnelsen om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt når min 9 mnd gamle baby våknet og ikke ville sove igjen, mistet jeg litt besinnelsen, og "gynget" henne litt kraftig opp og ned. Altså, jeg ristet henne ikke, men når jeg holdt henne i armene mine, så gynget jeg opp og ned med knærne mine,litt kraftig. Kan det være skadelig? Jeg har så dårlig samvittighet nå og lovet meg selv at jeg aldri mer skal bli utålmodig på den måten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble hun rolig da? Hold godt tak i nakken så går det nok bra. Jeg vugger gutten min ganske kraftig- fordi han liker det og han roer seg. Ikke fordi jeg mister besinnelsen. Jeg prøver å ha veldig myke bevegelser, men gynger gjerne med knærne. Det er forskjell på gynging og risting..

Skrevet

Heisann, takk for svar.

Nei hun ble vel ikke akkurat roligere, hun ble igrunn bare mer oppskaket av gyngingen min, det er derfor jeg fikk dårlig samvittighet.. Hun fortsatte å gynge selv etter jeg hadde stoppet, og virket litt hyper. Hun var nok overtrett, stakkar..

Skrevet

Jeg tror det er ganske normalt å miste tålmodigheten sånn litt av og til. Jeg har også gynget veldig kraftig noen ganger, og får dårlig samvittighet, men av og til klarer man ikke helt å besinne seg i tide... Men det betyr jo selvfølgelig ikke at det er ok.

Skrevet

Det der skjer med meg en del. Du er ikke alene, og du er heller ikke den eneste med dårlig samvittighet. Jeg opplever derimot at han blir rolig av det. Jeg tar gjerne noen hopp også, og ser på det som et komromiss...for noen ganger har jeg lyst til å hyle tilbake eller pælme han ut av vinduet.

Skrevet

Takk for svar..godt å vite jeg ikke er alene..

Jeg ble litt bekymret etterpå av reaksjonen hennes, virket som hun ble litt "skiplet" av det, og fortsatte å gynge selv, selv om hun nok var veldig trøtt... Og i kveld når hun skulle legge seg, og jeg holdt og bysset rolig, så begynte hun å gynge litt sånn kraftig igjen, nesten som et slags minne av det som skjedde. Ble litt engstelig for om hun fikk "varige men" av hele greia....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...