Gå til innhold

vondt bryst-brystkreft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har silikon, er ferdig med å amme, men nå den siste uka har jeg fått vondt i venstre bryst...men smertene kommer og går, jeg klarer ikke kjenne noe kul, men kan det være kreft da?noen her inne sa en gang at brystkreft gjør ikke vondt!hum...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brystkreft gjør ikke vondt, nei. Hvordan vondt har du? - Beskriv smertene. Hvor lenge er det siden du sluttet å amme?

Skrevet

Kanskje du skal bestille deg en legetime? (-: Det er nok ikke så mange leger her inne. Fordi om mange spørr som om det skulle vært et legeforum o:

Skrevet

Jeg har hatt vond kul i brystet flere ganger. Legen min sier at kreftkuler vanligvis ikke gjør vondt. Jeg synes uansett du skal bestille deg en legetime og evt få en mamografi. Kuler i brystet skal sjekkes - vonde eller ei.

Skrevet

er ømt, akkurat som et blåmerke kanskje...et digert!:) ingen kul altså som jeg finner....

Skrevet

Jo brystkreft kan gjøre vondt, særlig innflammatorisk brystkreft som rammer unge kvinner og sprer seg fort.

Tviler på det er det du har, men du burde dra til legen.

Skrevet

Vondt bryst er ikke synonymt med kreft akkurat som vondt i beinet ikke heller er synonymt med kreft i beinet.

Men man skal alltid ta slikt alvor derfor burde du kontakte lege.

Skrevet

Kan jo være pga silikonen og. Ikke lurt å stappe puppa full av dritt.

Skrevet

Brystkreft kan gjøre vondt!

Skrevet

Hei! Min brystkreft ble oppdaget fordi jeg fikk bryst betennelse 2 uker etter jeg fikk minsten. Svulstene lå å sperret melkegangene.

Så ja, jeg hadde litt vondt, men det var jo pga melken.

Ellers er det skjeldent at kreft gjør vondt. Unntaket er som nevnt over her inflamatorisk brystkreft. Den arter seg på samme måte som en brystbettenelse. At brystet blir vondt, hardt, varmt å rødt...

Hvis det kommer puss ut av brystvorten, brystvorten endrer stilling, eller hvis porene i brystet blir store så ville jeg tatt kontakt med lege.

En ondartet svulst kan være så liten som ei ert. Og næmest umulig å kjenne med hånden.

Den største svulsten min var på 8 mm. Ikke stort, men full i jævelskap.

Hadde aldri oppdaget det med mindre jeg ble gravid. Da hadde det isåfall tatt lang tid før jeg hadde klart å kjenne den med hånden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...