Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 har silikon, er ferdig med å amme, men nå den siste uka har jeg fått vondt i venstre bryst...men smertene kommer og går, jeg klarer ikke kjenne noe kul, men kan det være kreft da?noen her inne sa en gang at brystkreft gjør ikke vondt!hum...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Brystkreft gjør ikke vondt, nei. Hvordan vondt har du? - Beskriv smertene. Hvor lenge er det siden du sluttet å amme?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Kanskje du skal bestille deg en legetime? (-: Det er nok ikke så mange leger her inne. Fordi om mange spørr som om det skulle vært et legeforum o:
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har hatt vond kul i brystet flere ganger. Legen min sier at kreftkuler vanligvis ikke gjør vondt. Jeg synes uansett du skal bestille deg en legetime og evt få en mamografi. Kuler i brystet skal sjekkes - vonde eller ei.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 er ømt, akkurat som et blåmerke kanskje...et digert! ingen kul altså som jeg finner....
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Jo brystkreft kan gjøre vondt, særlig innflammatorisk brystkreft som rammer unge kvinner og sprer seg fort. Tviler på det er det du har, men du burde dra til legen.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Vondt bryst er ikke synonymt med kreft akkurat som vondt i beinet ikke heller er synonymt med kreft i beinet. Men man skal alltid ta slikt alvor derfor burde du kontakte lege.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #8 Skrevet 27. oktober 2010 Kan jo være pga silikonen og. Ikke lurt å stappe puppa full av dritt.
jussisuss Skrevet 27. oktober 2010 #10 Skrevet 27. oktober 2010 Hei! Min brystkreft ble oppdaget fordi jeg fikk bryst betennelse 2 uker etter jeg fikk minsten. Svulstene lå å sperret melkegangene. Så ja, jeg hadde litt vondt, men det var jo pga melken. Ellers er det skjeldent at kreft gjør vondt. Unntaket er som nevnt over her inflamatorisk brystkreft. Den arter seg på samme måte som en brystbettenelse. At brystet blir vondt, hardt, varmt å rødt... Hvis det kommer puss ut av brystvorten, brystvorten endrer stilling, eller hvis porene i brystet blir store så ville jeg tatt kontakt med lege. En ondartet svulst kan være så liten som ei ert. Og næmest umulig å kjenne med hånden. Den største svulsten min var på 8 mm. Ikke stort, men full i jævelskap. Hadde aldri oppdaget det med mindre jeg ble gravid. Da hadde det isåfall tatt lang tid før jeg hadde klart å kjenne den med hånden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå