Gå til innhold

Lightning process, vil anbefale alle med ME å prøve dette.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det ikke hjelper for alle, men jeg mener nå at der er verdt å prøve alt.

Jeg hadde ME og prøvde det meste for å bli frisk. Og for meg ble lightning process svaret:) 2 år siden og jeg er fortsatt i fin form:)

Bare et lite tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betale i dyre dommer for å få beskjed om at hvis det ikke funker er det din egen feil at du ikke blir frisk. TFT og LP tenk deg frisk my ass

Skrevet

Kanskje du ikke hadde ME, men var deprimert HI? Hvilke ME symptomer hadde du?

LP er bullshit.

Skrevet

kjenner en som har hatt god effekt av det. Etter mange år hvor hun har gjort noe av det samme som de predikerer på egen hånd, trengte hun påfyll og det hjalp.

Skrevet

Anbefaler det ikke. For meg var det som å kaste 15 000 kr rett ut av vinduet. Merket absolutt ingen forskjell.

I etterkant stiller jeg egentlig spørsmålstegn ved hele opplegget, og savner statistikk på de som får tilbakefall etter "behandlingen".

For meg har jeg hatt mye mer effekt av samtaler hos "vanlig" psykolog.

Hun har hjulpet med å aksepterere og leve med sykdommen.

Skrevet

ME er en sykdom man selv kan "velge" om man vil bli frisk av eller ikke..

dere som sier det ikke har hjulpet på dere synes vel det er deilig å gå hjemme og snylte på staten...

Skrevet

Ja akkurat sånn er det 1318!

Fra å trene hver dag, til å måtte kutte ut å være med på butikken om jeg skal ha krefter til en dusj den dagen. Selvfølgelig er det et sånt liv jeg vil ha.

Gale dame.

Skrevet

Du må lese deg opp, 13:18. Dette er forresten en gammel diskusjon. Du tar faktisk feil :ME er en helt streit diagnose.

Skrevet

Ja, det er ganske behandlige å få utbetalt halvparten av det man kunne hatt i full jobb.

Og deilig og ikke orke noen ting. På en god dag kan jeg kjøre sønnen min på trening eller handle på butikken.

På dårlige dager orker jeg ikke å dusje engang.

Hver eneste dag tilbringes i senga eller på sofaen, men tv eller internett hvis jeg orker.

Så det er livet jeg har valgt der jeg snylter på staten.

Er selvfølgelig ikke misunnelig på de som er friske nok til å ta seg av barna sine, jobbe, være sosiale osv.

Skrevet

Hi her.

Jeg var ikke deprimert nei. Jeg hadde en kraftig infeksjon og utviklet ME etter det.

LP er en tøff prossess å gå gjennom og man må virkelig jobbe for at det skal fungere. Som sagt så vet at jeg at dette ikke funker på alle, men for de som ikke har prøvd vil jeg si at det er verdt å prøve.

Veldig mange har blitt bedre/frisk etter dette:)

Skrevet

Kanskje både ME og LP er bullshit....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...