Gå til innhold

vil ned i vekt-godtemons!


Anbefalte innlegg

Skrevet

fødte barn for 6 mnd siden og er nå 64 kg(og 164 høy/lav hehe;) ...jeg vil ned i vekt til jul, men jeg klarer ikke styre unna godteri!!!jeg blir gal! noen goooode råd?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp godteri helt i 4 døgn, da pleier suget å avta. For å greie det er det lurt å ha et håndarbeid som du holder hendene opptatt med og å trene. Det demper også ofte suget. Etter de 4 dagene kan du vurdere om du skal unne deg litt av og til (for eksempel 30 g sjokolade i uka) eller om det ikke er verdt det.

Skrevet

Suget forsvinner etter noen dager, så tenk at du bare trenger å holde deg noen dager. Gi deg selv en godtekveld i uka, ellers blir det så ekstrem forandring at det blir vanskelig å holde deg til planen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...