Trultemor73 Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Hei! Gutten min på 6 mnd fikk 2 prikker på torsdag, en på magen og en på ryggen. På fredag hadde han fått ca. 20 til på magen og 5 på det ene låret. I går fikk han 2 prikker til. De ser nesten ut som kviser, med kun antydning til litt væske i midten. Det går vannkopper i barnehagen der storesøster går. Det jeg synes er rart er at ikke hun har fått det og at det er så lite vann i disse røde prikkene. Det blir bittesmå skorper på de før de blir helt borte. Den eldste jenta mi hadde en helt lik prikk når hun var liten da det gikk vannkopper i barnehagen. Hun fikk kun den ene og har ikke hatt det siden. Hun er 8 1/2. Det jeg luerer er om dette er vannkopper, og i tilfelle hva annet kan det være?
Gjest Gul stjerne Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Høres ut som eksakt det min lille har fått, og jeg går ut fra at det er vannkopper.
Trultemor73 Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2010 Tusen takk for svar. Da er han ihverfall heldig som har fått det i en så mild grad. Virker jo ikke som han er plaget i det hele tatt. Da krysser jeg fingre for at det er vannkopper. Er jo fint at han blir ferdig med det nå, siden jeg er i permisjon alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå