Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Har vært arbeidsledig noen måneder nå og fått brev/innkallelse til informasjonsmøte med NAV lokalt. Noen her som vet omtrent hva som skjer på et sånt møte og omtrent hvor lenge det varer? Møtet begynner relativt sent og jeg må vite om barnevakt/henting i barnehage evt må gjøres av en annen enn meg. Har prøvd å ringe NAV, men blir sittende i evigheter i telefonkø
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 De har en samtale med deg ang hvor og hvordan du søker jobb. De setter opp en profil om deg på deres nettside slik at div arbeidsgivere kan finne deg og din cv. De vil nok også ha deg inn på et "søknadskurs". Der du skal lære å skrive en søknad bedre. De vil nok også at du skal være mer åpen til andre type jobber. Deretter går de gjennom dagpengene dine og ser hvor mange mer uker du har krav på. Man får jo bare dagpenger enn viss periode.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Det er et møte for å se hvordan du skal få deg jobb eller opplæring for jobb eller jobbtrening vil jeg tro. Dersom tidspunktet passer dårlig ifht barnehage osv, så kan du jo bare sende en mail om dette og be dem ringe deg for å avtale et tidspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå