Gå til innhold

Hvor kjenne hikking?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 38 og når babyen hikker - kjennes det best i øvre del av magen. Vil dette si at babyen ligger i seteleie? På sist kontroll sa jordmor at hode var nede og at jeg skulle kjenne evt hikking der. Blir nå veldig usikker på hvordan babyen ligger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo vanskelig å si, vet jo ikke helt hvordan babyen ligger der inne og hvor stor den er osv. Når man hikker kjennes det vel mest bevegelse fra barnets bryst så om barnet skulle ligge med hodet ned betyr det ikke at du MÅ kjenne hikkingen der :)

Skrevet

Gutten min var i sete og jeg kjente alltid hikking nederst på den ene siden av magen. Man kjenner det vel der ryggen til babyen er.

 

Herlig følelse, forresten :)

Skrevet

Jeg kjente at babyen lå i seteleie når han hikket, nettopp pga at jeg kjente hikkingen under ribbena.

 

Han snudde seg og rett som det var, for plutselig hikket han nedi bekkenet.

Du burde ta kontakt med jordmor eller lege, og si hva du føler.

 

Skrevet

Takk for svar :-) Flere med erfaringer?

HI

Skrevet

Jeg kjenner hikkingen litt under navelen, og min baby ligger med hode ned (uke 38)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...