Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er 15+1 og føler at jeg kjenner livmorkanten rett bak navlen? Kan det stemme??? I boka står det 5-8 cm under navlen!!! Er jo tredjegangsfødende, men jeg tviler litt. Hvor kjenner dere den hen?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 2.gangsfødende og 16 uker. Kjenner livmoren omtrent midt i mellom skambenet og navlen.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Er nok ikke umulig, det Da jeg var gravid med min nr 2 og var på første kontroll ca rundt uke 11-12, trodde jordmoren at jeg kanskje var gravid med tvillinger, bl.a. fordi livmorkanten var rett OVER navelen! Men det viste seg senere på ul at det bare var en inni der Livmora kommer fortere opp fra bekkenet på flergangsfødende, så det er sikkert likmorkanten du kjenner bak navelen, det er iaf ikke en umulighet
<3 qleopatrice <3 Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg kjenner den også, og er 3 gangs Den har vært på ca samme plass siden uke 12-13---
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå