Lemonia Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg hekler. Hekler mest kosedyr (amigurumier) o.l. Tenkte jeg skulle hekle et babyteppe til den lille også., Har ikke heklet julepynt hittil, men har lyst til å hekle slike stjerner til å henge i vinduet.
mamma til lillingen Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg hekler. Akkurat når holder jeg på med et teppe til babyen, det skulle i utgangspunktet være av restegarn, men endte opp med å måtte kjøpe mer garn for å få det ferdig, det blir litt større enn jeg hadde tenkt for å si det sånn. Er ikke så erfaren med hekling, kunnskapen min strekker seg til luftmasker og halvstaver. Har lånt bort hekleboka mi, så blir ikke å avansere til julepynt med det første.
La vita è bella <3 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2010 Så moro:) Jeg hekler små snøkrystaller til å henge på juletreet og holder nå på med en oppskrift på en julebrikke jeg fant i julebladet til Familien. Ellers har jeg hekla noen luer og pannebånd, et par smekker og noen småtterier. Amigurumier tror jeg ikke jeg har tålmodighet til, selv om jeg gjerne kunne tenke meg å lage noen. De er jo så søte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå