Gå til innhold

Ordinær UL igår og det blir ei jente!!!


Ella_Bella_Snupperella

Anbefalte innlegg

Hihi... Var såååååå spent! Mange som har lurt om det ikke kunne være to der inne siden jeg hadde så stor mage så tidlig! Men det første jordmora sa nå vi startet UL var at det var bare ett foster der inne! Så jeg er bare stor og ferdig med det!

 

Ellers var hun frisk og rask! Bevegde seg heletiden og snurra rundt og rundt! Var ikke så samarbeidsvillig med stillingene sine så jordmora måtte virkelig jobbe hardt få å se etter at alt var som det skulle være! Men det var det og vi fikk med oss 5 flotte bilder!

 

Og hun var raskt ute med å fortelle at det var jente siden vi gjerne ville vite det! Og sjekket det på slutten to ganger til! Så det blir definitivt jente på oss og vi får da en av hver! :)

 

Fortalte det til besteforeldrene etterpå og mormor (som allerede var ute på handletur) dro rett til "rosa" avdelingen for å kikke! Fortalte at hun hadde det største smilet om munnen! :) Så nå blir vi vel bombardert med rosa-pakker i fleng tenker jeg! Kommer til å se ut som en liten Marshmellow!!!

 

Da skal jeg og jenta i magen slappe litt av på sofaen en times tid... Tenk... Nå skal jeg bli jentemamma jeg og!!! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med jente i magen :) Da er vi to :D

Lykke til videre :) Det var mange som trodde jeg også ruget på to , men så viste det seg at jeg bare har vokst fort .. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. I like måte! Når har du termin da? Ble fremskyndet 5 dager jeg! Kjekt det!! Sist ble jeg forskjøvet 5 og det føltes veldig lenge!!! Nå blir det 1. April!!! Om jeg da føder til termin er det vel ingen som tror meg da!!! Hehe... Blir spennende å se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir det! Er glad i håndarbeid og hobbysaker og hodet har rast i lyshastighet siden igår på allslags mulig kjoler og jakker jeg skal lage til henne! Var likedan med gutten, men har liksom ventet til UL for å vite hvilke farge jeg skal forholde meg til! Litt oppsparte energi på den fronten tror jeg som nå kan få fritt utløp!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...