Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 jeg veier 82 kg og er 1,6 høy...(eller lav egentlig hehe) jeg har en laaaang vei å gå, men har satt som mål å gå ned ca 8-10 kg før nyttår. jeg har kuttet ut all sjokolade og brus totalt. før spiste jeg 1-2 sjokolader hver eneste dag og drakk brus 3-4 ganger i uka. jeg spiser sunt ellers, får i meg frukt og grønt, drikker vann, te.... men jeg klarer ikke å kutte ned på andre karbohydrater som brød, ris og pasta. fra å ikke trene noe som helst, trener jeg nå 3 ganger i uken på gruppetimer på elixia dere som kan litt om dette her, er det realistisk av meg å tro at jeg kan gå ned 8-10kg før januar? hvis dere kommer på andre gode råd og tips tas de mot med stor takk!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Må legge til at jeg begynte med slankingen for to uker siden, da veide jeg 84,5.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Så flink du er:) Ved sunn slanking kan man gå ned 0,5 - 1 kilo i uka. Jeg sliter med svangerskapskiloer som skal av, har tatt av 20 men har 6 kilo igjen.. Jeg måtte begynne å telle og skrive opp kilokalorier hver dag, og det viste seg at jeg spiste altfor lite og gikk dermed ikke ned, så det er viktig at du spiser nok også Trening, spis sunt hver 3 time, spis nok og hold deg unna sjokolade så vil kiloene rase av:) Masse lykke til:))
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Max 1 kg i uka er anbefalt Meld deg inn i vektklubb.no for å få disiplinert deg, Det er en lang vei å gå. Du har lagt om så mye at du antagelig vil klare det. Lykke til! PS! Du vil merke at vektnedgagen "stopper" opp litt innimellom. Bare fortsett som før. Du vil nå også flytte en del vekt fra fett til muskler, så målebåndet er en fin måte å sørge for litt ekstra motivasjon når vekta står stille.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 HI her tror dere det fortsatt er mulig å gå ned masse i vekt om man spiser brød, pasta, ris og poteter daglig? med målebånd, da tenker du midjemål?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Ja, det kan du, men du kan ikke spise ubegrenset. 8 kg før jul blir veldig hardt. Da skal du ikke ta mange utskeielsene, men det kan gå. Om du greier å holde deg på 1400 kcal om dagen kan du greie det, men da må du sansynligvis forsøke å bevege deg litt ekstra også. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #8 Skrevet 27. oktober 2010 Ja det er mulig, jeg spiser masse av det men kiloene forsvinner alikevel:) Men husk at jo mer du trener jo mer må du spise.. Sist gang jeg slanket meg mye tok jeg mål av både midje, armer, lår og rompe. Du kommer til å bli overrasket over hvor mange cm som forsvinner:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #9 Skrevet 27. oktober 2010 Hvorfor vil du ikke kutte ut poteter, pasta og ris? Det kommer garantert til å sette fart på vektnedgangen, sann mine ord.. Jeg har gått ned 14 kilo på 7 mnd ved å spise mindre karbohydrater og å trene ofte.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #10 Skrevet 27. oktober 2010 Det er vanskelig å si hvor mange kilokalorier hun skal ha i seg når man ikke vet hvor mye hun trener. Jeg trener ca 6 timer i uka og spiser 1600 kcal om dagen, og kiloene bare raser av:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #11 Skrevet 27. oktober 2010 jeg trener ca 3 timer i uken. er det for lite? jeg kan klare å redusere inntaket av karbohydrater, men ikke kutte helt på det. vil jo at dette skal være varige endringer, så må være realistisk. hva slags brød burde jeg spise?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #12 Skrevet 27. oktober 2010 grove knekkebrød:-) fullkornspasta, grov ris er gode alternativer.. potet er "ut" Spis heller en brokkoli..;-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #13 Skrevet 27. oktober 2010 grove knekkebrød kan jeg leve med....og spiser kun fullkornspasta skal også klare å kutte ut poteter gleder meg til å gå litt ned i vekt nå....blir shopping av nye klær etterhvert håper jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå