Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 etter mange forsøk på forskjellige slankekurer har jeg nå bestemt meg for å sulte meg litt lei av å være så feit
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Det er ingen god strategi - du vil antagelig legge mer på deg enn du tok av når du begynte tyningen. Det er dessverre bare en måte å gjøre det på - og det er livsstilsendring. Altså finne hva og hvor mye du kan putte i truten og hvor mye du skal røre på deg for resten av livet...... Bruk f.eks. vektklubb e.l. for å holde styr på det et års tid Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Ikke gjør det. Les om anorexia og se bildene av de. Det vil nok ombestemme deg! Begynn å tell kalorier. Spis 1400 kalorier eller 1600 om du beveger deg mye. da går du garantert ned. jeg gjorde det og gikk ned en kg i uken. Husk at kroppen kun kan forbrenne en kg fett i uken, går du mer ned er det vann/tap av muskelmasse, noe som ikke er bra!! Om du sulter deg blir du tynn feit. dvs du mister alle musklene dine, mens kroppen tviholder på fettet, og det er ikke særlig lekkert.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Mulig dette er en god ide for meg og... Jeg trener 4 ganger i uken og spiser sunt, helt merkelig at jeg ikke går ned i vekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå