Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg kan også "spå". Du som leser dette har små barn, er mellom 18 og 35 og kjeder deg i sofaen etter å ha sett grey's og medium. Seriøst....finnest det ikke et eget spåforum for sånne som liker sånt....?
Super-Mish Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Hvordan i all verden visste du det?? Minte meg om denne kostelige artikkelen som stod i VG etter at "mediet" Williams hadde gjestet Oslo Konserthus: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/martha/artikkel.php?artid=10018316
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Haha, du bomma på meg... Jeg har ikke små barn, er 41 og har sett hockey og CSI i kveld;) Og hvis du lurer på hvorfor jeg er her, så er det fordi jeg en gang ramla innom mine, dine, og våre barn etter å ha googla et eller annet. Og til tider så kjeder jeg meg, og da er det litt underholdning her:) Også har jeg fått oppdatert meg litt, har et lite barnebarn, og da må man jo følge med litt... Når det er sagt, så er det jammen mye på anonym som folk heller kunne tatt i riktig forum, særlig navnedebattene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå