Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Heisann! Vi har kjøpt en vogn som jeg tror heter emmaljunga edge duo combi. Jeg sliter noe forferdelig med å få bagen ut av vognen. Har googlet og googlet, men finner ingen andre som har hatt samme problem. Jeg er med andre ord ikke helt oppegående, evt bare litt stresset, så setter stor pris på litt hjelp
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Det er to "håndtak" som klemmes inn midt på bagen (hvis du holder tomlene inni bagen og klemmer oppover på utsiden av bagen - i øvre ramme). Disse "håndtakene" er to store knapper som løser ut bagen fra understellet. (Jeg har 2007 modell)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har ikke denne vognen, men de fleste bager skal skyves av- ikke løftes...om det hjelper noe.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 emmaljunga løftes rett opp, når man holder utløsermekanismen inne.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/Edge_Duo_Combi-564.html scroll ned dit det står easy fix. Med slikt grep på bagen, vil du kjenne knappene som skal klemmes Inn/opp. Bagen er lett å løsne, og klikker lett på plass når den settes på.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Se forresten på filmen som er oppe til høyre på den linken jeg la ut. Der vises det tydelig hvordan det gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå