Gå til innhold

Min x' og min venninne sammen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som har flyttet til en by som jeg også har en x som bor i. Denne x'en var jeg sammen med i mange år, samboere, og han er en fantastisk fyr. Han er i et forhold som går dårlig, de har en datter. Når venninnen min flyttet dit, satte jeg de i kontakt med hverandre fordi han hadde flere kompiser og skulle sette henne opp på date. Det som nå har skjedd er at de to har begynt å omgåes, og liker visst hverandre hvis jeg forstår henne rett. Det er snakk om at han skal gå fra samboeren sin.

Jeg liker ikke dette, jeg sa til henne før hun møtte han at jeg angrer på at jeg lot han gå, han var den beste kjæresten, men jeg var for ung og uerfaren og trodde vel jeg skulle finne noen bedre ;)

Ville dere reagert på dette? Er det dårlig gjort av min venninne, som skulle skryte meg opp i skyene når hun møtte han sa hun, og sørge for at han ville ha meg tilbake også hehe... (Jeg har ikke prøvd å få han tilbake altså, pga at han har samboer)....

Litt langt og knotete innlegg dette, sorry :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at du reagerer, men gnister kan slå til på de rareste steder... :-)

 

Prøv å være glad for dem hvis det går bra.

Skrevet

Ja, men jeg klarer ikke å la være å tenke på at det er dårlig gjort, at en god venninne ville ikke tenkt de tankene engang, men skjønner jo at jeg ikke kan nekte det, kommer ikke til å bli sur eller lage noe oppstyr rundt det, men tror nok at jeg kommer til å ha problemer med å ha så mye kontakt med henne etter dette...

Jeg får vondt i magen og blir lei meg av det, og da er det ikke så lett å bli glad på deres vegne :) hadde liksom tenkt innerst inne at hvis det blir slutt mellom han og samboeren, da kanskje det er en mulighet for oss igjen.... Meeeen, jeg overlever nok dette også, hehe...

Skrevet

Synst nå venninnen din viser lite respekt for deg. Det er visse grenser man ikke trår over. I min venninegjeng så dater man ikke en eks av en venninne - basta!

 

Nå er det jo opp til din eks hva han ønsker å gjøre. Han høres ikke så fantastisk ut, der han sitter med to kvinner. Men kanskje din venninne har et litt skjevt syn på hele situasjone også.

 

Det er uansett ikke noe du kan gjøre med saken. Hadde glemt han jeg.

Det finnes en fantastisk mann til deg der ute:)

Skrevet

Nei, jeg trodde ikke vi hun skulle gjøre det mot meg heller :)

Det er nok bare å forsøke å glemme hele greia og så håper jeg det ikke utvikler seg til noe, sånn at han kommer på besøk til byen jeg bor i og de liksom skal besøke meg og være lykkelige og nyforelsket, blæh :)

Takk for innspill :)

Skrevet

Man dater ikke venners ekser. Rett og slett.

Skrevet

Mannen har samboer og holder på med denne venninnen din. (hjelper ikke at han sier han skal gå fra samboern, noe du forsovidt skal ta med en klype salt til han faktisk gjør det. For det sier da 90 av disse mennene som er utro. Og sjangsen for at de går fra til fordel av noen annen uten at det har vært sex er nesten lik null.)

 

Denne mannen er ikke fantastisk i hele tatt utfra det lille faktaen, når det blir slutt med noen husker man senere ofte enten bare allt negative eller bare allt posetive. Det er en grunn til at det ble slutt mellom dere den gang.

 

Vær glad for at du slipper å styre mer med hele fyren du.

 

Når det gjelder venninnen din så hadde jeg nok ikke akkurat sett på henne som en god venninne lengre max en bekjent.

1. Hun henger seg etter en mann som har samboer, hva slags damer gjør det.

2. Hun begir seg etter din ex samboer, det er veldig nono i en venninneforhold syntes jeg.

3. Hun prøver å fange en mann hun vet du er veldig glad i, og gjerne skulle blitt sammen med.

Skrevet

En uskreven regel er: Aldri gå etter dine venner/venninner`s xer!!

Skrevet

Vel..venninna mi er gift med x'en min :)

 

Hun var så snill at hun sa i fra til meg før hun sa noe om følelsene sine til han, så da viste hun meg respekten jeg syns hun burde som venninne. Jeg er en like god venninne, så jeg gav henne så klart min "velsignelse".

 

Det høres nesten litt mer ut som at du er sjalu, for du vil helst ha ham selv. Men når alt kommer til alt, så er det han som velger hvem han vil være sammen med. For din egen skyld så bør du bare la dette gå og gå videre selv også. Begynner du å blande deg her, vil du bare lage ris til egen rumpe.

 

..og en ting vet jeg etter at jeg møtte mannen min... Følelser kan man ikke råde over! Kunne ikke fordra mannen min når jeg møtte han første gang..men like forelsket ble jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...