Gå til innhold

jeg ser innerste del av navlen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det har jeg ikke gjort sia jeg var gravid sist i 3 mnd. Jeg er ikke gravid nå, men reagerer på alle slags lukter, av å til ømme pupper, fiser kontinuerlig, har et vannvittig humør, har begynt å få noen mørke hår som kommer på puppene, har gått opp noen kilo i vekt, lever og ånder for sjokolade, mer ubehag i korsryggen og masse murring, til tider hjertebank, har lyst å kaste opp flere ganger i løpet av dagen og akkurat dette varer kun få minutter.

Kan dette være innbilt svangerskap? Eller er det en liten hybelboer som skuler seg for graviditetstestene? Eller er det bare kroppen min som er i en skikkelig stygg pms sirkel. Sist mens var kraftig i 2 dager og så 3 dager med svake svaaake blødninger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er innbilt svangerskap.

Da ville du ikke stilt spørsmål ved om det var det det kunne være

Har man innbilt svangerskap så er man bombesikker på at man er gravid.

Er ikke noe lege eller noe jeg men har googlet det. :)

Skrevet

Jeg tror igrunn det er pms det siste symptomet er at de siste ukene siden mensen har jeg vært ufattelig trøtt. hele tiden!

HI

Skrevet

Høres mer ut som om du vil at vi skal fortelle deg at "joda du er gravid".

Når du har såååå lyst til å bli gravid kjenner du alt av symptomer.

Om jeg kjenner veldig godt etter så har jeg litt vondt i kneet mitt.....

Slapp av og ikke tenk så mye.

Skrevet

Nei flere barn skal jeg ikke ha, så syntes dette bare er sært. Jeg ønsker ikke å være gravid igjen, har fått nok av graviditeter for min del. Nei jeg bare lurer på om noen vet hva dette er, eller om noen andre har opplevd det.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...