Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Hva hjelper for dere? Har prøvd det meste innen skolemedisin og akupunktur, men det hjelper lite.... eller jo.... etter at jeg fikk siste nål med akupunktur har det gått to måneder siden forrige anfall. Har hatt hodepine, men ikke migrene med oppkast og lysskyhet. Men i dag slo det til.... Har vært helt utslått hele dagen å kom meg ikke opp av senga før langt på dag. 2barns mor
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Stress er min verste fiende, og den største utløsende faktoren. Etter at jeg kuttet ned på krav til meg selv, og fikk en ro over dagene, så har anfallene vært få. I stressperioder er nok søvn og regelmessige måltider et must. Og med stress mener jeg mest fysisk stress og tidsklemme samlet. Kan godt stresse litt mentalt uten at det har samme utløsende effekt. Mensen er også en liten ekstra utløser Og Imigran er det som har hjulpet meg under anfall. HAr du prøvd forebyggende medisiner som betablokkere eller epilepsimedisiner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå