Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg klarte å sovne på sofaen etter jobb (hadde en time før jeg skulle hente småen i bhg), og klokken fem på fem ringte min mor og spurte om jeg hadde glemt noe. Så kom jeg på at bhg stengte klokken halv fem. Altså hadde jeg glemt lillegutt i bhg, og telefonen min har tydeligvis ikke vært særlig samarbeidsvillig, for bhg hadde bare fått telefonsvarer når de ringte, selv om telefonen var på. Jeg har så utrolig dårlig samvittighet, føler meg som verdens verste mor! Heldigvis er han så liten at han ikke skjønte noe av det, men likevel føler jeg meg som dritt. Stakkars lille gutten min
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Glemte lillemor en dag vi skulle kjøre til butikken.Jeg kler på meg skoene og setter meg i bilen. Da kommer jeg på at det er noe jeg har glemt, men hva da? Jo, pengeboka! Løper inn etter pengeboka og der sitter jammen ta lillemor godt plantet i bilstolen i gangen. Huff!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Hi hi, godt du kom på at du hadde glemt lommeboka da! :-D Man er jo ingen dårlig mor selv om man sovner på sofaen, og det med tlf kunne du jo ikke noe for. Foreldrene mine glemte lillebroren min påp butikken en gang. Han var rasende og de var helt fra seg....men vi ler godt av det i dag :-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Takk for svar, dere to. Jeg syns jo selv det er litt komisk, men samtidig er det ikke særlig kult. Min mor sa at jeg hadde jo ikke glemt han, jeg hadde bare forsovet meg, men jeg syns ikke det er noe bedre. Huff. HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har glemt lillebror i bilen mens jeg hentet storebror i barnehagen. Jeg vet at mange lar babyene sove i bilen mens de skyndter seg å hente i barnehagen og det er en ting, men jeg glemte rett og slett at han var der og jeg skulle ta han med meg. Og det selvom jeg har han med meg hver dag når jeg henter og leverer... Heldigvis sov han like godt når jeg kom til bake 5-10min etterpå.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg glemte dattern min hjemme hos mamma engang Gikk ut i bilen og kjørte.. Etter 10 minutter ringte moren min.. " Er det ikke noe du har glemt, Monica?" - Nei, hva da? " Dattern din foreksempel? Skal si jeg slang på røret og kjørte fort tilbake. Å gikk veldig FLAU inn til mamma igjen
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg kjenner ei som glemte å sjekke godt gjennom skittentøyet før hun kastet klærne i vaskemaskinen. Da hun åpnet vaskemaskinen fant hun datterens kattunge. Druknet. Forferdelig, men sant:(
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #8 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har glemt hunden min utenfor butikken i 15 minusgrader. Var såvidt Politiet lot meg ta han tilbake. Kom ikke på det før mange timer etterpå. Jeg har aldri glemt barna men skjønner godt at det kan skje. Jeg er av dem som ikke er fordømmende i forhold til den danske faren som glemt barnet sitt i bilen. Jeg skjønner at sånt kanskje, det skjer ofte men det hører man ikke om fordi det som regel går bra.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #10 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg skjønner ikke hvordan den historien er relevant, 23:01?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #11 Skrevet 26. oktober 2010 Oioioi.... ånei:( Det med kattungen var trist. Men det å sovne er noe som kan skje. Sånn er det bare. Jeg har glemt ungen en gang, men jeg har fortreng hva som skjedde, for jeg tok det så tungt. Jeg tror jeg satte meg i bilen og starta den, men så kom på at jeg hadde glemt å sette han inni bilen. Tror faktisk ikke det var verre enn det.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #12 Skrevet 26. oktober 2010 Kjenner noen som kjørte fra Kristiansand. Da de kom til Drammen oppdaget de at en av ungene manglet... Dette var før mobilens tid, så ingen fikk varslet. Ungen hadde det fint hos bestemor, men den stakkars faren fikk en lang ekstra kjøretur.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #13 Skrevet 26. oktober 2010 Stod på et ferge kaien i sommer, og ventet på neste båt. Akkurat da båten skulle dra, rygger det en bil i rasende fart ut fra den! ( Flaks han stod bakerst..) for på kaien stod datteren.... Og kjørte like fort inn igjen! datteren var 7-9 år, men likevell.. Sambo og jeg ler godt av den enda;)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #14 Skrevet 27. oktober 2010 Kjenner en som hadde vert på ferie med familien, og kjørte fra flyplassen. Etter to timer stopper han for å fylle bensin. Han kjøper seg en hotdog og ser på telefonen. Der er det x antall ubesvarte anrop. Han ringer opp igjen, og hans kone tar telefonen. Hun er ikke blid. Hun og ALLE ungene står igjen på flyplassen enda, men det måtte likevel noen minutter med diskusjon til før det gikk opp for han hva han hadde gjort.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #15 Skrevet 27. oktober 2010 hahahaha huff mamma glemte meg da jeg gikk på barneskolen, jeg var på sfo til mamma var ferdig på jobb, 16:15 skulle jeg stå utenfor skolen ved busslommen når hun kom, husker dagen jeg sto der å så mamma kjøre forbi.... Jeg var ikke blid når hu kom å hentet meg 30 min etterpå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå