Gå til innhold

Og nå: la oss skryte litt av oss selv :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var vist litt vanskelig.....

Jeg er stolt av at jeg har klart å føde to barn. Jeg er stolt av at jeg har tatt tak i meg selv og jobber med det dårlige humøret mitt. Jeg er stolt over at jeg er effektiv i det meste jeg gjør og har hundre baller i lufta på en gang.

he he.... må vist trene litt på det der, mye lettere å skrive om barna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jævlig flink som holdt ut denne dagen!

Skrevet

tja.. det er vel ingenting som er så vanskelig som å skryte sv seg selv!!

men jeg er stolt over at jeg har båret frem to barn og født dem. jeg er stolt over hvordan de har blitt.

jeg er stolt over at jeg/ vi endelig har klart å ta tak i oss selv og fikset opp i det som var galt. jeg er stolt over at jeg er en god og vel ansett medarbeider og kollega på jobb. jeg er stolt over at jeg er effektiv i jobben min og gjør det godt.

jeg vil også skryte av hvordan jeg er som venn. jeg tar meg av vennene mine og de tar seg av meg.

jeg er mindre stolt av hvordan jeg er som husmor. skulle gjerne vært bedre men jeg er stolt over de tiltakene jeg HAR gjort og heller jobbe mer med det jeg ikke er så god på!

Skrevet

Kanskje egentlig bare flaks, men jeg er stolt av at jeg aldri har vært sykemeldt, selv om jeg har vært yrkesaktiv i 16 år! :)

Også er jeg flink til planlegge, og til å ta ting på strak arm. Jeg har blitt flinkere til å si min mening, til å være meg og ikke tenke så mye på hva andre sier og tenker om meg! :)

Men mest av alt er jeg stolt av at jeg er en god mor for datteren min og en super støttespiller, kjæreste og elsker for mannen min, og at vi har det så flott sammen som vi har det, selv etter 15 år sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...