Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 vet dere ikke at det er allmennt akseptert å kutte ut stor bokstav når man fjaser på nettet? det er faktisk helt ok, ikke bare å kutte stor bokstav, men også å være kreativ både med skrivemåter, forkortelser, tegnsetting osv. jeg tror faktisk ikke det er noen i norges land som er med nok i toppen til å opprette sin egen bruker konto på dib, som ikke har fått med seg at ny setning begynnes med stor bokstav. dib er tidsfordriv, ikke jobb, eksamen, søknad om viktige ting. det får da være grense på hvor stift det skal være før vi skal bli regnet som undermålere hele gjengen.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Gratulerer til deg! Ikke verst å ha SÅ mange skrivefeil i et så kort innlegg. Regner med dette er gjort med vilje? Eller er det akseptert det også? Selv om dib langtfra er jobben min så er jo det å skrive rett, bruke store bokstaver osv helt naturlig for meg. Ikke noe jeg tenker over. Hvorfor skal jeg bare skrive rett på jobb?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg lurer mer på om et hus brenner opp, eller om det brenner ned? Hva er mest rett å skrive? Hmmm....det har sikker ingenting å bety. Jeg er jo på nett. Da kan jeg være dum. Så fint:)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Dum og deilig, jubajubaaaaaaaaaaaaaaaa
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 jegvilgjernedriteimellomrommeneogsåjeg.deterjosåmyeenergiåsparepååslippeåtrykkepåtastersomspaceogshift!greit?vierjotrossaltbarepådibså jegblåsereneviglangmarsiomnoenforstårmeg,selvomjegerveldigspråk kyndig!(tokduord delinga?)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 Helt ærlig, så hadde jeg brukt mer tid om jeg skulle skrive slik du gjør, HI. For da hadde jeg hatt behov for å tenke hver gang jeg IKKE skulle skrive stor bokstav der det er naturlig Og orddeling er en fin ting å kunne litt om, i tillegg til litt rettskriving Og om du har sett alle innleggene her inne som omhandler rettskriving, så hadde du forstått at det ikke er allmenn aksept for å skrive slik du gjør. Dette er ikke SMS.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå