Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Er slapp, dotter i ørene, sprekker i leppene og periodevis svimmel. Er gravid og går over i 3.tri om 4 dager.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/blodmangeljern.php
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Gå til legen og få målt blodprosent/jernlager.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Du blir slapp og elendig. Svimmel. Konstant følelse av tretthet og utmattethet. Kan bli mer mottagelig for depresjoner. Gå og mål blodprosenten din. Håper det går seg til .
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Takk for svar. Skal til legen neste tirsdag. Det kan vel vente til da? Det er vel ikke skadelig for fosteret å gå slik en uke til?
Ranveig R Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Når du er gravid bør terskelen for å oppsøke lege vere lavare enn ellers, og dei symptomene du ramsar opp meiner eg "kvalifiserer" til legebesøk. Eg merka at eg mangla jern fordi eg var totalt utmatta, følte meg som ein dass, såg ut som ein dass, sov 10 timar kvar natt + eit par timar kvar ettermiddag. Eg sovna det øyeblikket eg høyrde at mannen min kom gåande rundt huset etter jobb (då visste eg at han kom og overtok ungane, så eg trengte ikkje å sloss mot søvnen lenger). Låg på golvet mens ungane leikte for å prøve å ta del i det dei holdt på med. Blodprosenten min har for øvrig alltid vore fin, men jernlagrene har vore lave. Det betyr at kroppen min har klart å bruke alt jernet som var der, med den følgen at eg ikkje har fått symptom på jernmangel før det var omtrent tomt. 6 mnd på jerntablettar gjorde ingen forskjell, først då eg slutta å amme gjekk jernlagrene oppover igjen. Har ikkje hatt dottar i øyrene eller sprekker i leppene når eg har hatt jernmangel, men slapp (i den ekstreme varianten "utmatta", på grensa til depressiv) og svimmel har eg vore.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå