Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Fortell da vel:) Har nettopp kastet meg ut i det,og lurer litt på alt mulig egentlig;) Har begynt å snakke med en fyr,er også den første jeg har snakket ordentlig med,men vi har fått kjempegod kontakt:)Men så lurer jeg på hvor seriøst jeg skal ta det.. Altså hvor heldig er man om det skal klaffe på første "forsøk"?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Hehe, hvis det klaffer på første forsøk er du heldig ja:) Men man merker jo ofte med en gang om det er interessant eller ei å snakke med denne personen. Problemet er jo at det noen ganger er noen som ikke alltid snakker sant.... Uansett, jeg anbefaler nettdating jeg altså, da jeg møtte min mann på nettet:)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Nettdating hadde jeg aldri våget. Du aner jo ikke hvem du snakker med. Tror det er mye løgn og bedrag, og er du åpen og naiv kan du lett bli såret.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg møtte også mannen min på nettet. Vi hadde ikke noen spesiell kjemi der og jeg var egentlig veldig lite innom nettsiden. Så ha ba meg ut uten at vi hadde snakket stort. Ingen kjemi på nett - full klaff ved første blikk :-)
lindynatt Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg hadde ikke noe forhåpninger om å finne noen mann online. Men en kveld var jeg i en chat og fikk da en del privat chatter og en fyr som fortsatte å prate i åpen chat med meg. Litt etter litt døde alle de private chattene ut og jeg fortsatte å prate med han ene som ikke kom på privaten, men da i privat chat. Ble mye chatting, lange tlf samtaler (han bodde i Frankrike på den tiden) osv den neste tiden. Ca et halvt år senere møttes vi for første gang i RL, 3 dager senere var vi et par og ca en måned senere flyttet jeg til Frankrike for å være med ham. Nå 13 år senere bor vi i Tyskland og er lykkelig gifte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå