Gå til innhold

Tips til klær - barnehagebilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bildetaking i barnehagen i morgen og jeg er litt usikker på hva jeg skal ta på jenta mi. Tar det mye oppmerksomhet bort fra ansiktet hennes å ha på en Kitty-genser eller Kitty-kjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ensfarget er penest. Gjerne selebukser eller selekjole, men ikke masse motiv og mønster.

Skrevet

rød eller marineblå snekkerbukse eller seleskjørt med hvit bluse eller pologenser inni.

Skrevet

Jeg tar alltid på mine barn noe ensfarget. Føler bildene da blir tidløse. Kjenner til dem som tar ned barnehagebildet fordi de er lei av å se Byggmester Bob-motivet mer synlig enn barnet selv.

Ikke alle jenter passer rosa (sikkert mange uenige), noen blir jo helt rosa i ansiktet selv.

Skrevet

Jeg har aldri kledd rosa...ser ut som en gris.

Skrevet

Jeg hadde dette på barna til barnehagebildet:

Svart strømpebukse og en lilla kjole. Hvis du tenker skjørt så bør skjørtet være samme farge som toppen. Ville ikke valgt hello kitty nei, litt for fargerikt,,,

Skrevet

Jeg ville valgt noe uten trykk, mønster osv....

Skrevet

genser med motiv på kan stjele mye oppmerksomhet,ville heller gått for ensfarget.

Skrevet

Hvis det skal henge på veggen resten av livet er nok Kitty litt voldsomt, men jeg tenker at et motemotiv er litt gøy også da. Da kan jentene sitte når de blir større og si "Se på den genseren der da, ALLE hadde liksom Hello Kitty, såååå flaut da!" osv, og det er jo gøy med mimring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...