Gå til innhold

For å ringe inn bekymringsmelding til bv, hvem ringer man til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det noe klokkeslett man må holde seg innenfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem man ringer til? Tenk nå, tenk hardt! Ja, jeg skjønner at det kan gjøre vondt, men tenk nå litt da.

Skrevet

Man ringer til barnevernet, og dersom de tar telefonen er det åpent. Om ikke ringer du igjen på et annet tidspunkt.

Skrevet

Herregud, er det nødvendig å være så frekk da? Jeg mener, hvilket telefonnummer ringer man? Hvis jeg skal søke på gulesider, skal jeg søke på "barnevernet", eller hva?

Skrevet

Har d søkt på nettet etter bv sine sider? Mener de har opplysninger liggende der.

Skrevet

Bv sine sider? Hvilke sider?

Skrevet

hei :) ring til kommunen du bor i og spørr etter barne og unge (barnevernet) da setter de deg over eller du kan få nummeret.

når du kommer imellom til dem ser du hva saken gjelder og da setter de deg til rektig person. :) håper dette svaret var litt bedre enn de spydige kommentarene du fikk over her :

Skrevet

For noen teite svar du får her inne! Gå inn på kommunesiden til den kommunen barnet det gjelder bor i. Finn barnevernet påkommunesiden, der vil det stå et telefonnummer. Lykke til!

Skrevet

Gå inn på kommunen dinsine sider!!!

Barneværnet drammen f.eks

drammen kommune f.eks...

De fleste kommuner har barneverns vakt, men er det en ordinær bekymring som ikke krever at barnevernet går til aksjon i kveld, så bør du vente til kontortid.

Skrevet

21:40, tusen takk! Endelig noen som kan gi meg et klart svar :)

Skrevet

Det er faktisk ett nødnummer for barn og unge i Norge. Det er 116 111

Hit kan barn og unge med problemer ringe,eller de som vet om noen med problemer.

Se nettsiden for mer hjelp HI :-)

http://www.116111.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...