Gå til innhold

Oversensitivitet til lukter?


Frk "sol ute"

Anbefalte innlegg

Hei dere!

På vei til jobb i dag, kjørende gjennom en lengre tunell, kjente jeg plutselig en veldig sterk lukt av eksos, asfalt osv. Like etterpå ble jeg kvalm. Videre utover dagen har jeg merket utrolig mange lukter overalt. Alt lukter så innmari mye!!!!

 

Var på Zumba også, og skjønte ikke hvorfor alle de andre hadde på seg så mye parfyme.

 

Noen som har erfart noe lignende?

 

6 + 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker det at jeg blir kvalm av alle de ulike luktene i huset her hjemme nå...UTROLIG slitsomt hehe...er 8+4 og har vert sånn ca tre uker nå tror eg...så håper det snart går over, brekker meg hele tiden når eg er hjemme, enten er den lukta for ekkel eller så er det den andre lukta som er ekkel hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, bra det ikke bare er meg som er slik da. Min kjære holdt rundt meg her i kveld og jeg ble faktisk kvalm av lukten av han også.....herregud, han lukter jo egentlig veldig godt ;) Merkelig.

 

Jeg lurer på om vi er innrettet slik fordi vi ikke skal spise mat som er fordervet og derav skade det som spirer i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å male stua, og det er virkelig en prøvelse. Malingen lukter jo en hel masse, jo. Og å dra på besøk til familie som røyker er helt uutholdelig. Det er ille når jeg ikke var gravid, men nå har røyklukta blitt 1000 ganger verre. Stakkars tantebarna mine må skifte klær før de kommer inn til meg, for absolutt ALT stinker røyk. Til og med skoene (ikke at jeg sniffer på de, altså hehe) Og min sønn blir kastet i badekaret har han vært på besøk. Jeg er 6+ 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det slik også og er 6 uker på vei og her er det div krydder og hvitløk jeg ikke greier og jeg elsket det jo før..og div parfyme reagere jeg på + lukten av gamle mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukten av ristabrød gjør at jeg har lyst til å pælme brødristern i hodet på mannen min. Fikk brlødrister i bryllupsgave og nå skal han absolutt riste brød hele tiden. fysjom!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg elsker rista brød, er vel omtrent det eneste jeg klarer å spise. Men makter ikke tanken eller lukten av kjøtt! blir kvalm bare av å tenke på det, så jeg har blitt veggis for noen uker :) Håper det gir seg etter uke 12, eller så blir det en fattig julemiddag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...